Re: [CPROG] opfangning af UDP pakker på bestemt port!

Hejsa Kim,

> jeg skal til at lave et lille program til Linux i C++, og skal i den
> forbindelse kunne opfange DUP pakker på en bestemt port!
Hmm...jeg har aldrig rodet med UDP, men jeg sidder for øjeblikket med en
app (faktisk også noget chat noget ;) som anvender TCP.
Kan du bruge et kig på dette (velkommenterede) source kode, er du da
velkommen.

//Brix
 Name:   Henrik Brix Andersen         Web: http://freakfoster.dhis.org
 E-mail: sslug@sslug  Get Linux: http://www.linux.org