Setup af dhcp server

Jeg skal sætte en dhcp server op hjemme, da jeg har en laptop med NT som
forventer det.

Min erfraring med Linux er minimal, men jeg har dog læst lidt i dhcp
mini-howto uden at blive meget klogere.

Hvis nogen ku' guide mig lidt, evt til information eller server valg?

Der er vel en eller anden dhcp client på nt laptopen, men skal der være
mere?

Skal jeg installere andet en dhcp server?

Kan jeg klare ærterne fra x-windows?

For at give en ide om, hvor jeg er, så er det lykkedes at pinge fra en
win-98 til min linux maskine.

Kindly From
Bo Frederiksen
SanderMan Developer
Sander & Company
Røjelskær 11, DK-2840 Holte, Denmark
Mobile: +45 4070 2252, Tel: +45 4546 9900, Fax: +45 4546 9966
Email: sslug@sslug <mailto:sslug@sslug>
Please have a look at: www.sander.dk <http://www.sander.dk>