Re: [CPROG] termcap!!

Hej Peter!

Det lyder som om, at alle disse funktioner kommer fra et
eller tool kit? t-et-eller-andet? Nu er jeg ikke familiær
med de nævnte funktioner, men du skal højest sansynligt
#include en eller anden header fil fra det pågældende toolkit.
Kig evt. på source koden fra programmer, der bruger de funktioner.

Mvh
//Brix

 Name:   Henrik Brix Andersen         Web: http://freakfoster.dhis.org
 E-mail: sslug@sslug  Get Linux: http://www.linux.org