Re: [CPROG] OpenGL

Hej igen

nu har jeg rekompileret mesa og mener at have gjort
som jeg blev pålagt, jeg får stadig denne /usr/bin/ld
fejlmeddelse, og jeg har kørt /sbin/ldconfig.
Måske det ville nedsætte fejlfrekvensen hvis jeg
sprang al det smarte make-halløj over og bare skrev
linien direkte, men det giver samme fejlmeddelse.

Eksemplet star er taget fra Mesa-3D/samples/star.c
og flyttet uredigeret i ny folder andet steds.

sslug@sslug Star]$ make
gcc -o star star.o -L/usr/local/lib -lglut -lGLU -lGL
-L/usr/local/lib -lXi -lXmu -lXext -lm
/usr/bin/ld: cannot open -lGLU: No such file or
directory
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [star] Error 1
sslug@sslug Star]$