PF_INET socket Server bind error

Ved tests af et OPEN SOURCE socket bibliotek til offentliggørelse får
jeg bind(.) error EADDRESINUSE på en socket(PF_INET, SOCK_STREAM,
IPPROTO_IP/IPPROTO_TCP) TESTServer med mindre jeg venter ca. 1 minut før
jeg genstarter TESTServer!

Serverens socket er både lukket enligt konventioner samt (netop pga.
ovenstående) explicit testet for post close(.) I/Ostatus.

Da testene ellers kører via batch der kræver hyppig restart af
TESTServer er dette et større iritationsmoment (programmerings-/fejl?).

De primære tests bruger udelukkende INET_LOOPBACK.

<MS-note - Might Safely be ignored:>
Jeg har prøvet "samme" sourcecode under Windows -- her er ser jeg ud til
at være nødt til at "skyde" den aktuelle kommandofortolker ned før jeg
genstarter TESTServer i en anden udgave af command.com/CMD.exe.

???kan/skal jeg "binde" en server der skal lukkes til AF_UNSPEC???

Bortset fra ventetid før genstart af test-servere fungerer alt i følge
forventning!

Nils Åke Ljunggren