OpenGL

Hej Alle, specielt jer der bruger OpenGL.

Jeg har downloadet mesa, kompileret der med 'make
linux elf', og det fungede bare fint. De samples og
demos der er med er for seje, men så stopper morskaben
også.
Jeg vil naturligvis lave mine egne OpenGL app., men
det er ikke-trivielt at få konstrueret en korrekt
makefile, med de korrekte libs inkluderet på den
korrekte måde. Kort sagt så kan jeg ikke finde ud af
at hacke koden, det går altid galt hvis jeg prøver at
udfiltrere et enkelt eksempel og putte det i en
særskilt mappe placeret andetsteds.
Kan man ikke bare lave en enkelt mappe mad al lortet,
og så på en eller anden måde bare inludere den, og så
kan alle se hinanden? Dette ville da være smart.

Sune