Re: [CPROG] skall til qcc

Hej Morten

De er installeret, og der er et link, men skal man ikke fortælle den i gcc
med parameteren -I /usr/include/linux.

Man har valgt en __u32 til angivelse af quotaen i kernelen, det vil sigde
at vi kun kan sætte en grænse på optil 4 Gb, så det er pt. kernel der skal
rettes, men quota kommandoen skal også rekompileres.

Jeg smider lige fejlmeddelserne her ud.

/Flemming Danielsen

merkur*centret / SHC

System Administrator at DMU