Re: [CPROG] Muse-acceleration

Omkring d. 8. dec. var der en der efterlyste tastatur-genveje
under wm'ere til Linux på /.  (http://www.slashdot.org) -
i den forbindelse mener jeg også at have læst nogle posts angående accel. af
mus.  Der skulle være mulighed for at øge accel vha. XF86Config (hvis man
bruger XFree86) - Jeg kan desværre ikke komme igennem til /. pt.
man XF86Config:
Resolution count
               sets  the  resolution  of the device in counts per
               inch.  This is not always  supported  by  all  the
               mice.

Har du brug for noget mere avanceret er det måske XInput du skal
kigge efter (The  optional XInput section is used to specify configura­
       tion options for the extended  input  devices.)

Torsten
* Simon Lodal (sslug@sslug) [991218 18:24]: