Re: [CPROG] HTTP-Server

Carsten Svaneborg wrote:

> Den bør ikke komme i slutningen. Men der er jo altid en del
> TCP/IP headers. Prøv at download ethereal og sniff de pakker
> som linuxen modtager. Btw. kræver den at
> /lib/modules/../misc/af_inet.o modulet loades.

Jag önskar jag hade kunant göra det. Tyvärr, så har jag blivit placerad
i en MS Bill miljö och har ingen som helst möjlighet att använda ett OS
som funkar. Om allting flyter, så har jag dock lyckats övertala folket
att låta mig installera en Linux maskin, men det blir först nästa vecka.

Den programsnutten jag skickade, är baserad på MS Bill's MFC klasser.
Det programmet kommer inte att köra på en Linux maskin :-(

/Jocke!