Re: [CPROG] HTTP-Server

"Erwin S. Andreasen" wrote:

> Hvorfor tror du det er den sidste pakke? (jeg går ud fra at "bare" betyder
> "sidste" :) -- du skal jo kigge på Content-length i headeren for at finde
> ud af hvor mange bytes der er i "body" af responsen.

Ooops.. Stavfelsnisse har varit i farten. Det skullle juu givetvis vara
mellan varje paket :-)
Det som är intressant (tycker jag i alla fall), är att den "felaktiga"
informationen inte verkar komma i början på varje paket. Utan ibland
verkar det komma som att det kommer i början och ibland i slutet.

För övrigt, tack för tipset. Skall jag se hur man gör det i en
virusinfekterad miljö.
Sitter inte frivilligt och på ett annat så kallat operativsystem.

/Jocke!