glibc-2.1.2

Jeg har lige opgraderet min Slackware 3.6 til glibc-2.1.2. Jeg har
recompileret Xfree86, så alt skulle kunne virke som det skal. Men nu kan jeg
hverken køre Word Perfect eller Netscape. Der kommer en fejl: libXt.so.6,
can't load library, men jeg har de libs. Hvis jeg kører ldd på netscape
eller WP siger den at der er flere libs som jeg har den ikke kan finde. Det
forstår jeg ikke, når jeg har dem, og deres path er også i /etc/ls.so.conf.
ld-config har jeg også kørt. Hvad kan der være galt?