Re: [CPROG] Sockets?

Hej Brix

infotex har en temmelig adekvat sektion om sockets som kan nås fra
prompt >info
eller via
emacs C-h i
    m libc
    m sockets

Bruger du ellers C++ vil jeg meget gerne høre fra dig da jeg er igang med at
implementere sockets i C++.
En prototype baseret på STL eksiterer allerede under
http://home12.inet.tele.dk/ngr/

Hej fra Nils
sslug@sslug