OpenGl

Hej!

Jeg plejer at lave grafik på mit voodoo1 kort med
glide, men nu har jeg fået nyt kort, og glide er ej
understøttet. Jeg har prøvet at bruge gtk, men det er
temmelig ringe til grafik, så jeg har besluttet at
kaste mig ud i OpenGl, hvor svært kan det være.

Er der nogen der ved hvor man kan få noget
dokumentation, drivere, små lette eksempler o.s.v.

Sune