Re: [CPROG] DNS query på MX record.

"Erwin S. Andreasen" wrote:
> Du glemte den letteste og (det meste af tiden) bedste løsning: popen.

Nej. Jeg vidste ikke at der fandtes en popen, men efter at havde
man'et den så kan jeg se det er en ganske praktisk funktion at kende.
Ihvertifals letter end selv at implementere det selv. Jeg har
ikke selv haft brug for den, men jeg spekulere lidt over om jeg
har skudt mig i foden ved at implementere mine egne løsninger
til problemer der kunne løses med en enkelt kommando, fordi jeg
ikke har haft kendskab til den. Nu har jeg lige bladret i Gnu C
library reference manual, og kan se at den er dokumenteret der.

Da jeg for noget tid siden eksperimenterede med STL, så brugte
jeg 90% af tiden til at læse header filer, og gætte på syntaksen
der kunne løse de fejl jeg fik, og 5% til at programmere. Og så
de resterende 5% til at søge info på nettet. :*) F.x. er det ikke
let at gætte hvordan man definere en sorterings operator.

I en ideal verden ville et devel-library levere ikke kun
man sider, der dokumentere de enkelte funktioner, men f.x.
en håndfuld websider der introducerede funktionaliteten
af librariet, tutorials og programmerings eksempler, FAQ's
og reference materiale.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug