Re: [CPROG] DNS query på MX record.

Carsten Svaneborg wrote:

> Tja. Det bliver jeg vel nødt til. Lidt kedeligt. Men det
> simplificere min kode en del.

Uden at ville fornærme dig, så vil det nok også gøre din kode mere
anvendelig og robust. Der er en grund til at /usr/bin/sendmail fylder
omkring 300k.

Hvad nu hvis e-mail addressen er specificeret som sslug@sslug,
eller måske dk!pbk!morten. Eller mailserveren er periodisk nede osv.
osv. Der er så mange ting at tage højde for, som sendmail/qmail/postfix
klarer for dig. Der er ingen grund til at prøve at opfinde den dybe
tallerken igen.

Mvh Morten