Re: [CPROG] libpthread.a problem med glibc 2.1.2-11 (RH6.1)

"Erwin S. Andreasen" wrote:

> Hvorfor vil du linke med den *statiske* version af thread biblioteket?

Spørg ikke mig :) jeg har ikke endnu helt check på .a og .so og .så videre
men det virker med -lpthread! så den er go' fin'

--
        -Jacob Kolding
        sslug@sslug

Stoners live and stoners die, But in the end we all get high;
So if in life you don't succeed, Fuck it all and smoke some weed.