Re: [CPROG] cursor pos

On Fri, 15 Oct 1999, you wrote:

> Well, SVJV er det muligt på en 386 at skifte frit imellem Real og
> Protected mode (det var vist ikke muligt på en 286!)
  Selvfølgelig er det muligt at skifte frit mellem real/protected/virtual mode
så vildt man vil, det er alt op til selve systemet som du kører på, protected
mode er ikke muligt på 286 som du siger, men fra 386 og opefter kan du gøre
det. Se Till Gerkens Fede tutorial om at skifte mellem alle disse fra
forskellige vinkler ( fx. Real -> protected, protected -> virtual )