Re: [CPROG] cursor pos

----- Original Message -----
From: Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Thursday, October 14, 1999 1:35 PM
Subject: Re: [CPROG] cursor pos

On Thu, 14 Oct 1999, Kim Pedersen wrote:

>   En anden ting som ikke er blevet foreslået endnu er at bruge inline asm
til
> at gå ind i de velkendte Bios functioner som har en funktion netop til
dette.

<hylende alarm>

Nej nej. Så virker det kun på pc'ere, og kun med root adgang, og ikke i X
termer, eller noget!! Dårlig ide!

  Ja men har du andre ideer når han ikke vil bruge ncurses? Nej det tænkte
jeg nok.
  Og da langt de flese Linux kører på "pc'er" så ville jeg kalde det et
reelt forslag. Du har dog ret i X termer tingen.

  Med Venlig Hilsen
  Kim Pedersen

</hylende alarm>

Mads

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.