Re: [CPROG] cursor pos

On Thu, 14 Oct 1999, Kim Pedersen wrote:

>   En anden ting som ikke er blevet foreslået endnu er at bruge inline asm til
> at gå ind i de velkendte Bios functioner som har en funktion netop til dette.

<hylende alarm>

Nej nej. Så virker det kun på pc'ere, og kun med root adgang, og ikke i X
termer, eller noget!! Dårlig ide!

</hylende alarm>

Mads

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.