Telnet protocollen

Jeg skal lave en meget lightweight client til telnet og det eneste problem
jeg har er at få en welkomstlogin fra serveren.
Jeg tilslutter min socket til telnet porten og modtager nogle negotiation
codes:
WILLUSE xx1, WILLUSE xx2..
som jeg svarer på ifølge telnet protocollen:
ACCEPT xx1, ACCEPT xx2...osv.
Derefter terminerer jeg negotiationen for hvert af disse coder:
ENDNEG xx1, ENDNEG xx2.... osv.

Men her opstår det problem at serveren sender ikke noget data mere... Der
skal jo komme den velkendte velkomst-streng med "login: ".
Jeg læste RFC documentet med beskrivelsen af telnet protocollen, men kunne
ikke få mere info end disse negotiation koder.
Er der en detalje i protocollen som jeg overså ?

To the systems programmer, users and applications serve only to provide a
test load.

Valery Kotchiev                           http://rudiment.ehp.dk/~incore/
Computer Science / Chemistry student         finger sslug@sslug for PGP