RE: [CPROG] Stor buffer!

At 14:25 27-09-99 +0200, you wrote:
>Mit problem er at jeg gør det på en compiler til DOS, som køre under
>dosemu... den vil ikke rigtigt allokere mere end ca 60 kb.

  Ahh, dette er jo en hel anden sag, så snakker vi jo om 2 løsninger.

  1) jeg går ud fra du kører Real mode i øjeblikket ( 64 k segmenter ) i
hvilket tilfælde du skal lave din kode så du allokerer hukummelse fra flere
segmenter, eller laver paging.

  2) brug en dos compiler som bruger pmode, dvs at den indsætter en pmode
switcher i dit program, eller rettere udenfor ex. Dos4gw, og så kan du
bruge alt det ram du vil indtil 4Gig ( 16Gig )

  Med Venlig Hilsen
  Kim Pedersen