Re: [CPROG] Console graphics i ansi c++?

Frederik Treue skrev:

> Hej cprog-sslug.
>
>     Ja, så er står jeg der igen

Konsol-grafik er ikke en del af ANSI  C++ (en gang ad *åre* bliver det det
måske med navn som frame-relay -- eller noget i den stil).

>     Kan nogen hjælpe mig med at finde noget til GNU/c++, som kan
> erstatte <msoftcon.h> i M$ c++ eller <borlacon.h> i borlan c++? Det jeg

Prøv <Curses.h>, <curses.h> eller <ncurses .h> (afhængigt af implementation)
(disse er "C" men burde kunne hjælpe)

  Nils Åke Ljunggren
mailto:sslug@sslug
http://home12.inet.tele.dk