Re: [CPROG] Oversættelse af kommandoer?

Frederik Treue wrote:

> Han siger om getchar() at den gør det samme som getche(), bortset fra at
> getchar først sender input videre når der kommer en \r, hvor getche() sender
> chars efterhånden som de bliver indtastet, og at han ikke kender nogen måde
> at få funktionen i getche() overført til linux. Dette er præcis mit problem.
> Nogen her, som kan hjælpe mig med det?

Dette er vist en klassisk Unix FAQ, du kan finde svaret i "The Unix
Programming FAQ" sektion 3.2

http://www.landfield.com/faqs/unix-faq/programmer/faq/

Det vil sikkert virke under Linux. Men som andre allerede har skrevet
til dig, så er det nok ikke helt det du har lyst til at gøre, du skulle
nok istedet kigge på curses/ncurses.

Mvh Morten