Re: [CPROG] Oversættelse af kommandoer?

"Jonas B. Nielsen" wrote:

> Der er noget her, men det er altså til C, den side hjalp dog mig da jeg
> skulle lære C++.
>
> http://www.math-cs.upei.ca/misc/cref/C/FUNCTIONS/funcref.htm
>
> Jonas
> --
> Eml: sslug@sslug
> Tel: (+45) 45257449
> WWW: http://dtv254.dtv.dk/~jbn/

Han siger om getchar() at den gør det samme som getche(), bortset fra at
getchar først sender input videre når der kommer en \r, hvor getche() sender
chars efterhånden som de bliver indtastet, og at han ikke kender nogen måde
at få funktionen i getche() overført til linux. Dette er præcis mit problem.
Nogen her, som kan hjælpe mig med det?