Re: [CPROG] pointer gymnastik

At 02:58 13-09-99 +0200, you wrote:
> [...]
>egentlig har problemet været løst siden sent fredag aften, ved indlægget
>af Jesper Monsted, men (mest) nedenstående vil da give samme resultat,
>omend med et noget større forbrug af CPU'ens tid, men det vil ikke være
>signifikant ved korte strenge. På den anden side set, spilder man
>CPU-tid i alle sammenhænge, må vi snart kræve 1 GHz CPU'er med 1 ns
>RAM-accestid (n=nano, 10^-9).
>
>Enhver fornuftig compiler BØR sandelig lade en streng være en
>sammenhængende streng og hvis Java ikke gør det, bekræfter det bare min
>tidligere udefinerede skepsis mod samme.

  Man kan sige at det ville være mest logisk ud fra et meget lige synspunkt
at alle
compilers burde lave en sammenhængende streng ( i hukummelsen ). Og det
prøver ( igen de
 fleste compilere ) også at gøre. Faktum er at man med nogle compilere kan
gøre det. Andre giver dig en warning og nogle faktisk en direkte fejl.

  Jeg kan kun være fuldstændig enig med nævnte skepsis mod Java btw :)

  Med Venlig Hilsen
  Kim Pedersen