Re: [CPROG] Imakefile

Hej Henrik,

Jeg får godt nok farvelagt min fil, helt 'automatisk'. Den benytter dog
makefile-mode, hvor '#' betyder kommentar og '/* ... */' ikke fortolkes
som kommentar. Dette sidste spildte jeg for meget tid på: ingen ændringer
i Imakefile havde effekt, for jeg havde glemt at afslutte en kommentar.

mvh
Jan Eggert Kofoed