Re: [CPROG] STL & GNU/Open Source Copyright notices

needless Game resigns wrote:

> Hej alle!
>
> Jeg sidder og nørkler med STL - da mit projekt ikke kan vente på en
> Linux implementation - laver jeg mine egne ad hoc klasser som svarer
> ISO/IEC 14482:1998(E)

Jeg var af den opfattelse at STL findes til linux, jeg har selv prøvet
at kompilere en del små
programmer der bruger det. Er det en nogetlunde ny version af gcc?? (ie.
egcs fra RH6.0, eller gcc2.95)

> samt er kompatible med Linux g++-2 (under gcc) (version numre på
> "broken" libaries har jeg opgivet at følge med i).
>
> ?Spørgsmålet er:?
> Hvordan formuler jeg en Copyright notice der yder beskyttelse som via
> GNU-licens?

Hvis det er det du ønsker, hvorfor bruger du ikke bare GPL så? Du
behøver ikke at overføre dit progra til FSF for at bruge GPL licensen.

Mvh Morten