Re: [CPROG] gnome.h? gnomesupport.h?!

On Wed, 25 Aug 1999, Henrik Brix Andersen wrote:

> Hejsa!
>
> Når jeg prøver på at inkludere gnome.h i en af mine C filer, brokker gcc
> sig over at den ikke kan finde gnomesupport.h. Jeg har installeret
> gnome-libs-devel og gnome-core-devel...(Begge fra Red Hat 6.0's Errata
> pages).
>
> Her er outputtet fra gcc:
>
> In file included from main.c:7:
> /usr/include/gnome.h:4: gnomesupport.h: No such file or directory
>
> Filen gnomesupport.h bliver installeret af pakken gnome-libs-devel i
> biblioteket /usr/lib/gnome-libs/include/
>
> Skal der bruges nogle specielle compiler parametre?
> [...]

Proev med '-I/usr/lib/gnome-libs/include'!

Proev at kigge i 'man gcc'.

 mvh

Anders
| Anders Jacob Jørgensen	 	tlf: +45 47 72 12 18            |
| Hjortemosevej 19		                                        |
| DK-3300 Frederikværk			E-mail: sslug@sslug |
| Denmark                  		http://www.ajorgensen.suite.dk  |