Re: [CPROG] Munchhausen (Re: [CPROG] Hvordan skrives en compiler ?)

Anders Nielsen wrote:

> Hæ-hæ....
>
> Faktisk er det ikke snørebåndene, men en strop placeret bag på støvleskaftet,
> han hev i....
>
> Så kan der vist ikke siges meget mere i den sammenhæng (eller kan der?!?).  ;)

Sagtens :) Uden at have bogen ved siden af mig, så er jeg ret sikker på
at Baron Von Munchhausen hev sig selv op ved håret. "boot-strapping" er
IMHO et ældre engelsk udtryk som en vittig hund så overførte til
computerverden.

Mvh Morten