Re: [CPROG] STL

"Mit indtryk" er at fordi C++ && g++ er inde i en rivende udvikling (g++
er i øjebliket at definere som "broken") så kan vi ikke forvente *info* om
libg++ (herunder STL) foreløblig.
(hvertifald ikke fra Red Hat -- før egcs opfylder hvad den nye
implementation lover).

Derfor kan lede vi forgæves efter (*info* libg++ && g++iostream);
(kald det man(.) pages)

Jeg har i anden anledning måttet tage kontakt med Bjarne Stroustrup med
hensyn til STL *netop* fordi information ikke har været tilgængelig.

"C++ bevæger sig" -- og selv om det kan virke som "a nuissance"' er det
måske til det bedste -- det er STL f.eks. et bevis på.

Nils Åke Ljunggren.