Re: [CPROG] STL

Per Vognsen wrote:

>    Det er nærmere STL der understøtter Linux.

Undskyld min kluntede formulering ;-)

>    Jeg har ikke desvaerre haft fornoejelsen af at arbejde med andre STL
> implementeringer end ObjectSpace's og SGI's. Er det muligt at nogen
> erfaring med andre end disse kunne oplyse os om evt. svagheder og/eller
> staerke sider? Jeg synes at huske at man siger at SGI STL'en er meget
> foraeldet, men jeg har ikke saa meget at sammenligne med.

Det vil være interessant at høre om forskelle, er der problemer med
at flytte kode?

>    Jeg er ikke helt sikker at jeg forstaar dit spoergsmaal; vil du have
> henvisninger til den STL implementering der er inkluderet i Linux
> (SGI'en)? Hvis dette er tilfaeldet, saa er den officielle reference paa
> http://www.sgi.com/Technology/STL/

Fint, den er lagt ind blandt de andre links jeg havde til STL, som ser
ud til at stamme fra Frank!
Hvad jeg egentlig fiskede efter var, om man har en man(1)-indgang
til STL, i stil med hjælp til C.
Lige nu kan jeg ikke engang huske, om man kan få man(1)-hjælp til C++?
Er det her, hunden ligger begravet?

Med venlig hilsen
Jan Eggert Kofoed