STL

Jeg ser, at Linux understøtter STL (hvorfor er jeg ikke overrasket :-)

Jeg slæber en af firmaets STL bøger med hjem hver dag, for det er en
rigtig god reference:
   Herbert Schildt "C++: The Complete Reference, Third Edition"

Mit spørgsmål er: Kan man finde hjælp i Linux til STL?
Jeg finder kun beskrivelse af gammeldags header filer, og ingen
anvisninger til ANSI C++.

Med venlig hilsen
Jan Eggert Kofoed