Re: [CPROG] Compiler versioner

On Tue, 20 Jul 1999, Martin E. Nielsen wrote:

> Det hele er hjemmebrygget, men desværre ikke af mig. Koden er
> fra '92 og den burde virke. Jeg har ladet mig fortælle at der er
> problemer med "friend"-funktionerne -- er det noget der har ændret
> sig i tidernes løb?

Ikke AFAIK. Hvis det var skrevet i 92, benyttede det måske nogle ting som
ikke var standardiseret på det tidspunkt og som aldrig blev det og blev så
taget ud af egcs.

Hvordan ser koden ud omkring dette punkt? Hvordan ser "complex_matrix"
klassen ud? Er der en operator= for matrix? Er der en operator= *udenfor*
klassen? Er denne prototype før den bliver brugt?

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE