Re: [CPROG] Compiler versioner

Hej,

> Ja, men dine fejl ser ikke ud til at have noget med det at gøre.
Jamen, hvad kan så være årsag til forskellen? Koden skulle være
god nok -- den virker jo med den gamle compiler.
 Hvordan gør man, bortset fra det?

> Tja, hvad den siger er nok rigtig: hvor kommer class complex_matrix af, er
> det din egen klasse? Er der en operator= definiere for complex?
> Hvad er "complex" -- din egen klasse, eller noget fra C++ headerne?
Det hele er hjemmebrygget, men desværre ikke af mig. Koden er
fra '92 og den burde virke. Jeg har ladet mig fortælle at der er
problemer med "friend"-funktionerne -- er det noget der har ændret
sig i tidernes løb?

Jeg håbede umiddelbart at problemet kunne løses uden at gå
dybere ned i koden -- det kræver en hel del arbejde.

// Martin