Re: [CPROG] Compiler versioner

Hej igen,

> Der er sikkert mere forskel end kompilerversion på de to systemer. Fx libc
> som var et større spring: fra det gamle libc5 til det moderne glibc2.
Lyder meget rimeligt... Men kan man tvinge compileren til bruge
den gamle?

> Eller du har dit system sat forkert op. Måske har du glemt at installere
> inkludefilspakken.
Det tror jeg vist godt vi kan udelukke... :o)

> Eller der er fejl i programmet som ikke blev detekteret af gcc før
egcs
> versionen.
> Det ville nok hjælpe hvis du inkluderer nogle fejlbeskeder :)
Værsgo':
eigenkx.c: In function `void eigenk(class
complex_matrix &, class complex_matrix &, class
complex_darray &, int &, class profmatrix_gen &, class
profmatrix_gen &, int, double, int, int, int)':
eigenkx.c:439: no match for `complex_matrix & =
complex'
matrixc.h:90: candidates are: complex_matrix::operator
=(int)
matrixc.h:88:                 complex_matrix::operator
=(complex_matrix &)

Og dem er der altså rigtig mange af!

// Martin