Re: [CPROG] C vs. C++ problem

On Mon, 19 Jul 1999, needless Game resigns wrote:

> Jeg har indikeret at løsningen af Sunes umidelbare problem er at erklære de
> globale variable som statiske.

Filen variablerne ligger i hedder "globals.h". Derfor tror jeg ikke at
Sune ville have en privat kopi af variablen for hver .cc fil han har (som
man ville få ved at erklære variablen "static"), men en delt kopi.

Sune's oprindelige mail:

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE