Re: [CPROG] C vs. C++ problem

Hej Anders,

Jeg er helt enig :-) med dig angående det vigtige i at komme med gode
råd, som du gør det. Uddybende svar med advarsler mod brug kan dog
i mange tilfælde hjælpe til hurtigere at komme ind i problemstillingerne.

Med overblikket kan man også nemmere vælge den enkle løsning, som
er lettere at læse og vedligeholde.

Med venlig hilsen
Jan Eggert Kofoed