Re: [CPROG] C vs. C++ problem

Hej Anders,

Lidt snedigt, og ikke særligt forvirrende.
Er man bevidst om forskellen mellem erklæringer   ;-)
og definitioner, og har gjort det et par gange, så er
det kun snedigt og praktisk.

Bortset fra at jeg er helt enig i, at globale variable skal
undgås, hvor det er muligt, men når Sune nu spørger,
så svarer vi selvfølgelig.

Med venlig hilsen
Jan Eggert Kofoed