Re: [CPROG] C vs. C++ problem

Sune Fischer <sslug@sslug> wrote:

> Ja det er da en mening, men det er nu ikke sjovt at kaste rundt med 10
> variable i sin argumentliste(!), desuden kører det også hurtigere med
> globale.

Så kast en pointer til en struct med de ti variable i stedet.

> Anyway, jeg har løst det ved bare at pakke hele møget ind i en stor
> class'e og så gøre det hele "public:"

Bemærk her, at

  class { public: ... };

svarer til

  struct { ... };

hvor struct signalerer, at der blot er tale om en samling data, og
ikke et egentligt objekt.

> (Så noget kan de klasser altså bruges til ;-))

Betcha.

> Men det med "extern" anede jeg ikke, så noget har jeg da lært, tak.

Ja, den oprindelige del var jeg jo for sent ude til at kommentere på
:-).

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?