Re: [CPROG] C vs. C++ problem

Jan Eggert Kofoed <sslug@sslug> skrev:

> På nær eet sted skal EXTERN være lig extern. Dette klares ved at
> alle header filer også har følgende linier:
> #ifndef EXTERN
> #  define EXTERN extern
> #endif

Hmmm.... snedigt eller forvirrende? Jeg foretrækker vist definitioner
i en .c fil og så erklæringerne (som det vel hedder på dansk) i en .h
fil.

Men problemet bør nu faktisk slet ikke være der; globale variable skal
undgås, og sådan er det. :-).

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?