Re: [CPROG] warnings, HJÆÆÆÆLP!!!!

On 5 Jul 1999, Anders Melchiorsen wrote:

> Åh, den havde jeg overset. Det må være noget med følgende, stadig med
> forbehold for, at jeg ikke aner, hvad MYSQL_ROW dækker over:

Never mind, jeg fandt ud af den, det var min erklæring. Jeg havde erklæret
den som pointer, det skulle den ikke. Altså
mysql_row *row;  skulle have været
mysql_row row;

 Så nu er der ikke flere warnings, det var skønt :) (Dog med de forbehold
der ved casting, som du skriver).

By the way, Tak for hjælpen...

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.