Re: [CPROG] warnings, HJÆÆÆÆLP!!!!

On 5 Jul 1999, Anders Melchiorsen wrote:

> Jeg ved ikke, hvad MYSQL_ROW dækker over, men hvis ellers row[0] er en
> række tegn kan du caste dig fra problemet:
>
> 	length = atoi((char*)row[0]);

 Yeps, det virker, men så mangler der den i linje 84, altså assignment
from incompatible type.. den kan jeg slet ikke greje.. Nogen forslag her?

> Du skal inkludere en eller anden .h fil, som erklærer ioperm() - eller
> selv lave en linie hvor du forklarer compileren, hvordan den ser ud
> (med en prototype).

AH! de havde flyttet definitionen fra unistd.h til sys/io.h i glibc2.1.
(Skulle bare lige have læst man pages til ioperm...)

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.