Re: [CPROG] Mem. mapped I/O

>Aha!

Ja nemlig - PC-104 er for sejt (synes jeg!). Jeg har en lille 486 -
133 mhz, med skærmkort, ethernet, LCDinterface, diskonchip-socket,
ide-interface, floppy-interface osv. (den er lidt større end PC-104).
Og så har jeg CAN-indstikskortet.

>Tja. Du skriver at du kun har en pjece. Så ved du vel ikke hvad du
skal
>skrive på de forskellige addresser?? Mon ikke du skal have fat i en
>databog for CAN interface chippen?

Den har jeg. Når jeg først har fat i I/O-området så ruller det. Jeg
skal bare lige have et par tips til at få fat i kortet med. Der sidder
en Phillips 82C200 - den er der udførlig datablad på (den har godt nok
skiftet navn og hedder et eller andet med SJXXXXX).

Men jeg tror jeg har noget at lege med nu - mange tak for hjælpen ind
til videre.

Jeg tager på 14 dages ferie nu, så der går lidt tid før I får
HURRAAAAAAA emailen.

Mads