Re: [CPROG] _itoa

> Har du nogen speciel grund til at nulstille dine
> arrays? De bliver vel
> alligevel initialiserede næste gang du hælder noget
> i dem?
>
> Har du prøvet at lave fakultetsberegninger ved hjælp
> af BC eller DC? De er
> også ret effektive til det.
>
> Keld Laursen

Korrekt, jeg har smidt arraysne væk, de er for langsomme. Nu kører jeg
med pointere direkte, så kan jeg bare bytte dem rundt, fremfor rent
fysisk at kopiere rundt med arrays. Udregner nu 10000! på 5 sek.
Regner med at kunne komme helt ned på 2 sek. En ubehagelig ting er at
Visual C++ kompileren tilsyneladende er væsentligt bedre end gcc,
programmet kører på under 4 sek. i windows??

Hvad i alverden er BC og DC? Lyder meget interessant.

Sune