Re: [CPROG] Static vs. dynamic

sslug@sslug (Martin Skøtt) skrev:

> installeret? Er hastigheden f.eks. forskellig. Jeg ved godt at filerne er
> mindre i den dynamiske, men hvad med f.eks. RAM forbruget?

Det skulle være samme hastighed. RAM forbruget vil være større med
statisk linkede programmer, fordi hvert program så har sin egen kopi
af bibliotekerne. Med dynamisk linkning deles de om bibliotekets kode.
--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?