Re: [CPROG] Script til at sende filer over ftp?

"Martin Skøtt" wrote:

> Jeg ved ikke med NFS, men SMB er standard net typen til OS/2 ligesom MS' OS.
> Ang. NFS så er der vel lavet både klienter og servere til OS/2. Hvilken maskine
> ville du have til at indeholde sharen, Linux eller OS/2 maskinen?

Det sharede drev skal ligge på OS/2 Maskinen, hvor linux boxen så lægger en fil.
Ang. NFS så har OS/2 maskinen både client og server.

PS: en andet spørgsmål, hvor kan man finde dokumentation over standart C funktioner?

jeg leder efter itoa, men 'man' kender den ikke?

--

/*                     -Jacob Kolding                \|/ ____ \|/    */
/*                sslug@sslug             "@'/ ,. \`@"    */