Slå warnings fra i std. includes

Jeg har fået den ide at lade egcs advare mig om en masse ting, fx med
-fold-cast og -feffc++ -- det giver dog problemer med, at standard
include filerne tegner sig for en god del af de advarsler, der spyttes
ud - og mine egne fejl drukner dermed let i mængden.

Kan man på en eller anden måde slå disse checks fra for kun enkelte
filer? Fx vha. en #pragma før/efter jeg bruger #include ?

En anden mulighed er selvfølgelig at fixe include filerne, men det har
jeg ikke mod på. Og der er vel også genbrug så de skal virke under C?
--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?