non blocking tastatur check

Hejsa

 Hvordan pokker læser jeg tastetryk, uden at blokere mit program? Den
eneste funktion jeg kan finde, er getchar(). Men den blokerer for alt, ind
til at man har trykket på retur. Jeg har brug for at hente 1 tegn af
gangen (hvis der er nogle tilgængelige).

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.