Re: [CPROG] kompilering med egcs?????

On Fri, May 21, 1999 at 03:39:14PM +0200, Henrik Hansen wrote:
> Hi
> Vi er en gruppe fra Esbjerg EDB-skole som er igang med et projekt
> omkring CORBA og i den forbindelse vil vi gerne køre MICO på Linux Red
> Hat 5.2.
> Men vi har et problem!
> Det går ud på at jeg skal have kompileret MICO 2.2.6 og det gøres efter
> sigende bedst med egcs copmileren.
> Hvordan sikre jeg mig at det egcs jeg anvender når jeg skriver gmake?

Der er flere måder, at gøre det på :-)

Du kan enten rette den Makefile der findes. Hvis du først kører en ./configure
for at lave denne Makefile, kan du også gøre følgende:

env CC=egcs ./configure [eventuelle andre parametre}

--
	Christoffer

	There are two ways to write error-free programs;
	only the third works.  (Alan J. Perlis)