kompilering med egcs?????

Hi
Vi er en gruppe fra Esbjerg EDB-skole som er igang med et projekt
omkring CORBA og i den forbindelse vil vi gerne køre MICO på Linux Red
Hat 5.2.
Men vi har et problem!
Det går ud på at jeg skal have kompileret MICO 2.2.6 og det gøres efter
sigende bedst med egcs copmileren.
Hvordan sikre jeg mig at det egcs jeg anvender når jeg skriver gmake?

Håber at der er en som kan hjælpe mig?

Hej
Henrik Hansen
sslug@sslug